Автор Тема: Відсутніїй рахунок в системі обліку ПДВ  (Прочитано 806 раз)

0 Пользователей и 1 Гость просматривают эту тему.

12 Октября 2019, 10:06:59
Прочитано 806 раз

vlodko

  • Постоялец

  • Оффлайн
  • ***

  • 165
Мабуть із переходом рахунків на стандарт IBAN, від сьогодні отримав відповідь на запит щодо суми податку, на яку можна реєструвати ПДВ з помилкою: Документ не може бути прийнятий - станом на 12102019 в Системі електронного
адміністрування  ПДВ  для  платника  податків 'xxxxxxx' немає відкритого та взятого на облік.


Коли зайшов в кабінет платника, то там наш казначейський рахунок вже був у новому форматі. Тоді, з копіювавши його, замінив в параметрах підприємства-номер електронного рахунку на новий формат. Але і після цих змін відправлений запит прийшов з цією ж помилкою.
Я так розумію, що перехід на новий формат рахунку відбувається автоматично, без участі нас, так само як і в банках, де рахунки були поміняні автоматично.

Виникає запитання, це потрібно зачекати, поки все нормалізується, чи потрібні кроки від підприємства?

14 Октября 2019, 11:22:56
Ответ #1

golarn

  • Новичок

  • Оффлайн
  • *

  • 6
Мабуть із переходом рахунків на стандарт IBAN, від сьогодні отримав відповідь на запит щодо суми податку, на яку можна реєструвати ПДВ з помилкою: Документ не може бути прийнятий - станом на 12102019 в Системі електронного
адміністрування  ПДВ  для  платника  податків 'xxxxxxx' немає відкритого та взятого на облік.


Коли зайшов в кабінет платника, то там наш казначейський рахунок вже був у новому форматі. Тоді, з копіювавши його, замінив в параметрах підприємства-номер електронного рахунку на новий формат. Але і після цих змін відправлений запит прийшов з цією ж помилкою.
Я так розумію, що перехід на новий формат рахунку відбувається автоматично, без участі нас, так само як і в банках, де рахунки були поміняні автоматично.

Виникає запитання, це потрібно зачекати, поки все нормалізується, чи потрібні кроки від підприємства?

У меня такая же ситуация. Что с этим делать?





15 Октября 2019, 09:30:01
Ответ #2

tsk

  • Новичок

  • Оффлайн
  • *

  • 46
Та же проблема. К тому же квитанция на запрос J1302301 об остатке средств на счете НДС пустая пришла А остаток имеет место быть

15 Октября 2019, 10:13:17
Ответ #3

Любомир Кукурудза

  • Ветеран

  • Оффлайн
  • *****

  • 1099
Масове явище, податкова знає про проблему.

15 Октября 2019, 10:15:49
Ответ #4

denwer

  • Администратор

  • Оффлайн
  • *****

  • 3486
  • Пол
    Мужской

    Мужской
ДПС проінформавано про проблему, з їх слів "будемо доопрацьовувати". Конкретних термінів виправлення, на жаль, вони не назвали.

15 Октября 2019, 10:39:57
Ответ #5

vlodko

  • Постоялец

  • Оффлайн
  • ***

  • 165
Щойно спілкувався з районним ДПІ, вони не знают в чому причина, може в ПЗ, яке доробити треба, порадили почекати. Чекаємо...

15 Октября 2019, 10:57:23
Ответ #6

Tilla

  • Постоялец

  • Оффлайн
  • ***

  • 111
А кто-то уже пробовал регистрировать НН? Если система не считает сумму для регистрации..

15 Октября 2019, 12:17:19
Ответ #7

denwer

  • Администратор

  • Оффлайн
  • *****

  • 3486
  • Пол
    Мужской

    Мужской

15 Октября 2019, 15:41:58
Ответ #8

denwer

  • Администратор

  • Оффлайн
  • *****

  • 3486
  • Пол
    Мужской

    Мужской
по останній інформації від ДПС вони зі своєї сторони виправили помилки, на запит J/F1301206 приходить витяг без помилок. 

15 Октября 2019, 16:38:43
Ответ #9

vlodko

  • Постоялец

  • Оффлайн
  • ***

  • 165
Так, запит щодо суми податку, дійсно коректно показує, а запит щодо реквізтів ПДВ рахунку не зовсім, суму показує, а ось номер  рахунку - порожня клітинка, хоч в параметрах арт-звіту стоїть вже IBAN електронний рахунок рахунок.

16 Октября 2019, 07:47:40
Ответ #10

denwer

  • Администратор

  • Оффлайн
  • *****

  • 3486
  • Пол
    Мужской

    Мужской
Так, запит щодо суми податку, дійсно коректно показує, а запит щодо реквізтів ПДВ рахунку не зовсім, суму показує, а ось номер  рахунку - порожня клітинка, хоч в параметрах арт-звіту стоїть вже IBAN електронний рахунок рахунок.
експортуйте витяг як оброблену квитанцію, відкрийте файл за допомогою блокноту та перевірте чи заповнений у вас тег T1RXXXXG2S.
Скоріш за все сама ДПС у витягу цей номер не вказує.
У нас на тестовому підприємстві витяг приходить з пустим тегом T1RXXXXG2S

16 Октября 2019, 10:13:52
Ответ #11

vlodko

  • Постоялец

  • Оффлайн
  • ***

  • 165
Сьогодні витяг прийшов коректним, з рахунком у новому стандарті. Тож питання можна вважати закритим.

08 Января 2020, 13:00:13
Ответ #12

Lord21

  • Новичок

  • Оффлайн
  • *

  • 34
С 3-го числа приходит квитанция с ошибкой !!!!

Документ не може бути прийнятий - станом на 03012020 в Системі електронного
адміністрування  ПДВ  для  платника  податків 'xxxxxxx' відсутній відкритий та взятий на облік рахунок.


До этого проблем не было.

У меня одного такое?

08 Января 2020, 13:07:22
Ответ #13

tsk

  • Новичок

  • Оффлайн
  • *

  • 46
То же самое с 3 января. Вот коллеги в чате 911 написали:

вот что медок ответил:Є зверннення від клієнтів, але за внесення рахунків до Системі еклектронного адіністрування ПДВ відповідає контролюючий орган, квітанціх також формує и відправляє контролюючий орган. Медок відправляє документи та приймає відповідь, тому с приводу тексту даної квітанції необхідно звернутись до казначейства та ДПС за місцем реєс

08 Января 2020, 15:25:34
Ответ #14

Любомир Кукурудза

  • Ветеран

  • Оффлайн
  • *****

  • 1099