Мабуть із переходом рахунків на стандарт IBAN, від сьогодні отримав відповідь на запит щодо суми податку, на яку можна реєструвати ПДВ з помилкою: Документ не може бути прийнятий - станом на 12102019 в Системі електронного
адміністрування ПДВ для платника податків 'xxxxxxx' немає відкритого та взятого на облік.
Коли зайшов в кабінет платника, то там наш казначейський рахунок вже був у новому форматі. Тоді, з копіювавши його, замінив в параметрах підприємства-номер електронного рахунку на новий формат. Але і після цих змін відправлений запит прийшов з цією ж помилкою.
Я так розумію, що перехід на новий формат рахунку відбувається автоматично, без участі нас, так само як і в банках, де рахунки були поміняні автоматично.
Виникає запитання, це потрібно зачекати, поки все нормалізується, чи потрібні кроки від підприємства?