Автор Тема: Реєстрація нових ЕЦП з 01.01.2018  (Прочитано 4739 раз)

0 Пользователей и 1 Гость просматривают эту тему.

04 Января 2018, 11:30:29
Прочитано 4739 раз

denwer

  • Администратор

  • Оффлайн
  • *****

  • 3489
  • Пол
    Мужской

    Мужской
Шановні користувачі!

З 01.01.2018 року запроваджено новий формат обміну електронними документами з контролюючими органами у відповідності до наказу Міністерства фінансів України від 06.06.2017 № 557 «Про затвердження Порядку обміну електронними документами з контролюючими органами».

Перш за все, згідно роз'яснень ДФСУ  від 17.11.2017 року щодо прийняття нових форм  Договори та пов’язані з ними повідомлення про надання інформації щодо електронного цифрового підпису (ЕЦП), які станом на день набрання чинності наказом є чинними, продовжують діяти до виникнення визначених Порядком підстав, також електронні документи, що надходять до контролюючих органів від суб’єктів електронного документообігу на підставі діючих Договорів, приймаються до обробки.

З 01.01.2018 року вводяться в дію наступні форми звітних документів:

F/J1392001  - Заявa про приєднання до договору про визнання електронних документів;

F/J1391103  -  Повідомлення про надання інформації щодо ЕЦП;

F/J1391401 - Заява про припинення дії Договору про визнання електронних документів;
F/J1491401  - Повідомлення про припинення дії договору про визнання електронних документів


Наразі  Договори, якими визначаються права та обов’язки сторін в процесі електронного документообігу, викладені у розділі "Договір про визнання електронних документів". Платник податків має право приєднатися до Договору в цілому шляхом надсилання Заяви про приєднання до договору про визнання електронних документів.  При заповненні заяви приєднання, дата та номер Договору вказується з опублікованого на сайті договору, які зазначені в колонках Дата та Номер у розділі "Договір про визнання електронних документів". Також в Заяві про приєднання до договору про визнання електронних документів вказується адреса субсайта офіційного веб-порталу ДФСУ, де розміщено договір про визнання електронних документів: https://cabinet.sfs.gov.ua/contract.

05 Января 2018, 16:27:43
Ответ #1

Elen-K

  • Новичок

  • Оффлайн
  • *

  • 45
Добрый день!
Поменялся юр.адрес, налоговая инспекция и директор предприятия. Сначала отправила Повідомлення про надання інформації щодо електронного цифрового підпису. Заполнила 2 строки: Директор и Підпис податкових накладних (гл.бухгалтера нет, в отчетах за бух-ра указываем директора) Дважды подписала.
Квитанция:   
"Податковий документ звітності не відповідає формату (стандарту) електронного документа звітності суб'єктів господарювання, затвердженому наказом Міндоходів України від 29.11.2013 №729 - документ повторно підписано ЕЦП з ДРФО '...'."

Следующим отправила Заяву про приєднання   
Квитанция:
"ДОКУМЕНТ НЕ ПРИЙНЯТО.
При необхідності виправте документ та відправте його знову.
невiдповiднiсть реєстрацiйних даних автора, зазначених у Заявi про приєднання до Договору, даним Єдиного державного реєстру та Державного реєстру фiзичних осiб - платникiв податкiв
Наказ Мiнiстерства фiнансiв України вiд 06.06.2017 №557 'Про затвердження Порядку обмiну електронними документами з контролюючими органами', зареєстрований в Мiнiстерствi юстицiї України 03 серпня 2017 р. за № 959/30827. (Код: 2)
Відправник: Центральний портал прийому звітності ДФС України, версія 2.2.16.31 "

Перепроверила данные. Ошибок нет
Как правильно отправить повторно?

05 Января 2018, 16:34:27
Ответ #2

denwer

  • Администратор

  • Оффлайн
  • *****

  • 3489
  • Пол
    Мужской

    Мужской
скорее всего в Єдиний державний реєстр юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань у вас либо ФИО либо название указаны большими буквами, проверьте и исправьте в заявлении.

05 Января 2018, 16:54:50
Ответ #3

Elen-K

  • Новичок

  • Оффлайн
  • *

  • 45
скорее всего в Єдиний державний реєстр юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань у вас либо ФИО либо название указаны большими буквами, проверьте и исправьте в заявлении.

Да, название предприятия и ФИО директора большими буквами. Изменю и попробую отправить.

09 Января 2018, 11:24:14
Ответ #4

vasya

  • Постоялец

  • Оффлайн
  • ***

  • 224
На скриншоте видно, что в квитанции пишется, что заявка принята, а в программе пишеться, что нет. Верить написанному в квитанции?

09 Января 2018, 11:33:52
Ответ #5

Любомир Кукурудза

  • Ветеран

  • Оффлайн
  • *****

  • 1099
Відправлений звіт дасть відповідь на питання.

09 Января 2018, 11:45:07
Ответ #6

vasya

  • Постоялец

  • Оффлайн
  • ***

  • 224
Пока что отправлять вроде бы ничего не надо, но когда понадобится, надо уже знать, чтобы не ждать 5-10 дней пока примут эту заявку.

09 Января 2018, 12:48:31
Ответ #7

Любомир Кукурудза

  • Ветеран

  • Оффлайн
  • *****

  • 1099
Завжди можна відправити запит.

09 Января 2018, 18:04:06
Ответ #8

Elen-K

  • Новичок

  • Оффлайн
  • *

  • 45
На скриншоте видно, что в квитанции пишется, что заявка принята, а в программе пишеться, что нет. Верить написанному в квитанции?
У меня тоже красный. Верьте квитанции.
Сегодня отправляла запросы по ндс  и отчет есв. Запросы работают, квитанция № 2  о принятии отчета пришла..

12 Января 2018, 15:08:02
Ответ #9

GCS LTD

  • Новичок

  • Оффлайн
  • *

  • 11
Подскажите  что делаю не так.
Договор с налоговой ещё действует но ключи уже новые
Формирую заявку на ЕЦП ставлю директора и печать, а  с налоговой приходит ответ
Податковий документ звітності не відповідає формату (стандарту) електронного документа звітності суб'єктів господарювання, затвердженому наказом Міндоходів України від 29.11.2013 №729 - рядок 2. Некоректний тип підпису: 'Печатка'.

12 Января 2018, 15:17:21
Ответ #10

Любомир Кукурудза

  • Ветеран

  • Оффлайн
  • *****

  • 1099
Потрібно писати Печатка установи

12 Января 2018, 15:25:13
Ответ #11

GCS LTD

  • Новичок

  • Оффлайн
  • *

  • 11
Спасибо, сейчас попробую

12 Января 2018, 15:53:53
Ответ #12

GCS LTD

  • Новичок

  • Оффлайн
  • *

  • 11
Все исправила и подписала , проверила на подпись  отправила,
 пришел ответ
Податковий документ звітності не відповідає формату (стандарту) електронного документа звітності суб'єктів господарювання, затвердженому наказом Міндоходів України від 29.11.2013 №729 - В документі присутні рядки, для яких не знайдені відповідні підписи. Документ не підписаний усіма ЕЦП, які необхідно зареєструвати.

Что не так?

12 Января 2018, 15:57:29
Ответ #13

Любомир Кукурудза

  • Ветеран

  • Оффлайн
  • *****

  • 1099
Правою кнопкою миші на звіті і задати питання.

12 Января 2018, 22:34:21
Ответ #14

impira

  • Пользователь

  • Оффлайн
  • **

  • 50
Добрый день! Поменяли ключи. На договор с налоговой приходит  такая квитанция
Квитанція №1
Підприємство: 23993191
Документ: J1391004         15510023993191J1391004100000000210120181551.XML
Документ доставлено до Державної фіскальної служби України 12.01.2018 в 22:19:09
ДОКУМЕНТ НЕ ПРИЙНЯТО.
При необхідності виправте документ та відправте його знову.
Документ не може бути прийнятий - не знайдено файл шаблона 'J1391004.ZTP', або файл порожній, або некоректний.
Відправник: Центральний портал прийому звітності ДФС України, версія 2.2.16.35
Что не так?