Автор Тема: Звернення до служби підтримки АЦСК Masterkey  (Прочитано 2252 раз)

0 Пользователей и 1 Гость просматривают эту тему.

18 Февраля 2013, 22:22:39
Прочитано 2252 раз

Kevin

  • Ветеран

  • Оффлайн
  • *****

  • 689
  • Пол
    Мужской

    Мужской
Для того щоб швидко і якісно отримати кваліфіковану відповідь від працівників служби підтримки на момент звернення потрібно:
· знати свій код ЄДРПОУ (8 знаків) – для юридичних осіб,
або індивiдуальний податковий номер (10 знаків) – для фізичних осіб;
· чітко сформулювати питання.

Крім того, звертаємо Вашу увагу, що з питань, які безпосередньо стосуються:

1. відсутні квитанції на звіти;
2. по тексту квитанцій;
3. заповнення звітності та інше.
потрібно звертатися до центрів обробки електронної звітності.

АЦСК Masterkey не проводить обробку звітності.